حبیب برهانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین سال گذشته با تدابیر دولت بیش از یکصد میلیارد ریال برای توسعه فیزیکی و ارتقای تجهیزات بهداشت و درمان شهرستان بردسیر اختصاص یافته است.
وی از طرح تحول نظام سلامت به عنوان خدمتی ماندگار از دولت تدبیر و امید که منجر به خرسندی و رضایت مردم شده است نام برد و گفت: در 6 ماه دوم سال گذشته 15 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار چهار میلیارد تومان کلنگ زنی شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بردسیر از کسب رتبه اول شورای سلامت روان، زایمان طبیعی، و رتبه برتر بهداشت دهان و درمان در کشور و رتبه اول بهداشت مدارس استان در سال 95 خبر داد.
وی بیان کرد: به همت دولت تدبیر و امید ساختمان مرکز بهداشت لاله زار با اعتبار 850 میلیون تومان و نیز بلوک زایمان و بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان قائم با اعتبار 800 میلیون تومان در سال 95 به بهره برداری رسید.
برهانی از خرید یک دستگاه آمبولانس پیشرفته و مجهز به سیستم های نوین با اعتبار 650میلیون تومان در پایان سال 95 خبر داد و گفت: سال گذشته برای تمامی افراد و شهروندان پرونده الکترونیک تحت سیستم مدیریت سیب با اعتبار 370 میلیون تشکیل شده است.
وی گفت: شهرستان بردسیر بین سه هزار و 400 پایگاه دندانپزشکی در سطح کشور جزو 10 پایگاه برتر بوده و سال 95 یک میلیارد و 600 میلیون تومان یارانه به این بخش تعلق گرفته است.
وی ادامه داد: در این مدت 81 هزار بیمار به بیمارستان و اورژانس و 37 هزار نفر به درمانگاه تخصصی مراجعه کردند.
مرکز شهرستان بردسیر در 65 کیلومتری کرمان است و مهمانشهر افاغنه نیز در این شهرستان قرار دارد.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا ** انتشار: رسول محمدحسنی
7442/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.