به گزارش ایرنا احمد امینی روش عصر دوشنبه در نشست هماهنگی انتخابات شوراهای این شهرستان که با حضور تمامی نامزدهای انتخابات، هیات نظارت و اعضای شورای تامین برگزار شد افزود: حضور گستره نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستای این شهرستان هم نشان از شوق امید و خدمت به مردم را دارد و امروز شاهد هستیم که روحیه مشارکت و خدمت در این شهرستان باشکوه خاصی در حال بارور شدن است و شادابی خاصی را به شهر بخشیده است.
وی تصریح کرد: قطعا مردم یکبار دیگر در این انتخابات قدرت خود را به دشمنان نشان خواهند داد و مجریان انتخابات هم با تجربه 38 سال برگزاری انتخابات سعی خواهند کرد انتخاباتی با شور و ایمن را برگزار کنند.
فرماندار جیرفت گفت: به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان تمامی ساز و کارهای انتخاباتی را مدنظر قرار می دهم و تمامی برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری را به درستی تبیین می کنیم و همواره بی طرفانه انتخابات را باشکوه برگزار می کنیم.
وی افزود: لازم است تمامی نامزدها در چارچوب قانون حرکت کرده و دستورالعمل های قانونی را مدنظر قرار دهند.
امینی روش بیان کرد: امنیت این انتخابات مستلزم همراهی نامزدهاست و در این شرایط حساس کشور پسندیده نیست با ایجاد بداخلاقی و تشویش اذهان عمومی درصدد کسب رای بیشتر باشیم.
وی با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی به جای تخریب رقبا توانایی هایشان را بیان کنند افزود: برخی افراد با تخریب دیگران و سیاه نمایی سعی در سوء استفاده از مردم را دارند و این در حالی است که بیان توانایی های نامزدها مهمترین دلیل موفقیت آنها محسوب می شود.
وی عنوان کرد: رعایت نظم و قانون توسط نامزدها نشان دهنده نظم کاری آنهاست و با آلوده کردن فضای شهر ناامنی ایجاد نکنند هرچند مجریان انتخابات هم این آمادگی را به طور کامل برای مقابله با ناامنی ها دارند.
فرماندار جیرفت گفت: ما باید به این واقعیت برسیم که این مردم دیکته نویس نیستند و هر نوع برخورد غیرقانونی از سوی نامزدها باعث می شود مردم نسبت به نظام بی اعتماد شوند و در دیگر برنامه های دولت هم از خود رغبتی نشان ندهند.
وی خطاب به مسئولان دولتی گفت: با موارد استفاده از هر نوع بیت المالی که به نفع یک نامزد استفاده شود به شدت برخورد خواهد شد و با کسانی که بخواهند سلامت انتخابات را به خطر اندازند به شدت مقابله خواهیم کرد.
وی افزود: جانمایی ستادهای نامزدها باید از قبل مشخص شود و تمامی نامزدها باید از هم اکنون برای جانمایی ستاد و محل تبلیغات خود باید با فرمانداری هماهنگی های لازم را انجام دهند.
یکهزار و 636 نفر در شهرستان جیرفت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که 54 نفر در شهر جیرفت و بقیه در روستاهای این شهرستان داوطلب شدند و از این تعداد 9 نفر زن و بقیه مرد هستند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.