به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی امروز صبح در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمان به مناسبت روز ارتش اظهار داشت: ملت ایران به این روز افتخار می‌کند و سرافرازانه این روز را گرامی دارد.

وی با اشاره به اینکه گرامیداشت روز ارتش، یادآوری رشادتهای دلیرمردان رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس است افزود: مردمی بودن ارتش بزرگترین افتخار ارتش است.

استاندار کرمان با بیان اینکه خدمات ارتش در سیل اخیر استان کرمان بر کسی پوشیده نیست افزود: ارتش پا به پای سایر نیروهای مسلح به مردم خدمت می‌کند و نقش‌آفرین است.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران در وضعیت خوبی به‌سر می‌برد و دامنه نفوذ آن در همه جای دنیا گسترده است خاطر‌نشان کرد: امنیتی که امروز در کشور برقرار است به برکت وجود نیروهای مسلح مقتدر در کشور است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه ارتش ما در برابر سایر ارتش‌های دنیا ویژگی‌های ممتازی دارد گفت: مهمترین ویژگی همین مردمی‌بودن و اینکه مردم پشتیبان ارتش هستند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به‌عنوان فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک فرمانده مقتدر، آگاه، بصیر و مجتهد است افزود: در هیچ کجای دنیا این چنین فرمانده ای وجود ندارد و همین موضوع ارتش ما را از سایر ارتش‌ها در دنیا متمایز می‌کند.

استاندار کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دوران دفاع مقدس و بعد از آن هم نقش موثری در فرماندهی نیروهای مسلح در کشور داشتند تصریح کرد: همبستگی و وحدتی که امروز نیروهای مسلح در کشور دارند از وجود رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور، دغدغه مسئولان نظام و دولت است گفت: همه باید با ورود در این حوزه، اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کنیم و رویکرد استان کرمان در حوزه اقتصادی، مردمی‌کردن اقتصاد است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه باید به وضعیت منطقه آگاهی داشته باشیم افزود: صادرات استان کرمان در سال گذشته به دو میلیارد و 120 میلیون دلار رسیده که رشد قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620779
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.