به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان سهراب سالاری افزود: پس از طرح شکوائیه از سوی والدین دانش آموز در دادسرای عمومی و انقلاب رودبارجنوب علیه فرد خاطی، دادستانی رسیدگی ویژه به این پرونده را دردستور کار قرار داد.
وی گفت: بلافاصله رئیس آموزش و پرورش، معاون فرماندار و رئیس حراست آموزش و پرورش رودبارجنوب در دادستانی حاضر شدند و از نزدیک موضوع این حادثه تلخ مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: مقرر شد دستگاه های نظارتی هرچه سریعتر موضوع را پیگیری کرده و با فرد متخلف بدون اغماض برخورد قانونی شود.
دادستان رودبارجنوب بیان کرد: در حال حاضر دانش آموز صدمه دیده به پزشکی قانونی معرفی شده و رسیدگی به این پرونده با قید فوریت در حال انجام است.
بنابراین گزارش روز شنبه (26 فروردین سال جاری) دانش آموز کلاس دوم ابتدایی مدرسه فقاهت واقع در روستای بحرین از توابع شهرستان رودبارجنوب به علت کاهلی در انجام تکالیف درس ریاضی از سوی معلم خود توسط یک خط کش آهنی مورد تبیه شدید بدنی قرار گرفت.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان نیز شامگاه یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی تنبیه بدنی یک دانش آموز در یکی از روستاهای شهرستان رودبارجنوب، رئیس آموزش و پرورش این شهرستان از سمت خود استعفا کرد.
امید سلاجقه افزود: معلم خاطی نیز به هیات رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش استان کرمان معرفی شده تا طبق ضوابط اقدام شود.
کلیپی از تنبیه بدنی این دانش آموز نیز در فضای مجازی منتشر شده است.
به گزارش ایرنا اواخر سال گذشته نیز تنبیه دانش آموزی در شهرستان رودبارجنوب منجر به فرو رفتن مداد در پوست سر وی شد و توبیخ و تعلیق معلم خاطی را در پی داشت.
مرکز این شهرستان در 330 کیلومتری جنوب کرمان است.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.