به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور امروز در بیان خطبه‌های نماز جمعه کرمان اظهار‌ داشت: روز قیامت و ایستادن در مقابل پروردگار و حساب‌رسی یک امر مسلم است که انسان باید در همه حال به فکر آخرت خود باشد.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی کشور گفت: انتخابات یک فرصت برای عملیاتی کردن طرح‌ها و توطئه‌های دشمنان کشور است.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است که با طرفداری از بعضی کاندیداها یک فضای دو قطبی در جامعه ایجاد کند افزود: هنوز یک ماه به انتخابات مانده که دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای خود در این رابطه برنامه تحلیلی دارد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی با دیدن این برنامه‌ها به جای آنکه دشمن را بشناسند، همراه دشمن می‌شوند، خاطر‌نشان کرد: در مقابل دشمن نباید کوتاه بیاییم و هر چه بیشتر عقب بکشیم، دشمن بیشتر پیشروی می‌کند.

عربپور با تاکید بر اینکه نباید در مقابل دشمن واداده عمل کرد گفت: دشمن بداند ملت ایران روی پای خود می‌ایستد و در مقابل دشمنان، عزتمندانه برخورد می‌کند و این مکتب عاشورا است.

وی با اشاره به اینکه باید در مقابل دشمن غدار، مکار و حیله‌گر به خداوند پناه ببریم و از خداوند بخواهیم که ما را در مقابل دشمنان پیروز گرداند افزود: پیروزی و نصرت از آن مسلمانان است و این وعده الهی در قرآن کریم است.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه انتخابات نمادی از مردم سالاری دینی است و دشمن سعی دارد که آن را زیر سوال ببرد تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سیاست‌های انتخابات را ابلاغ کردند و وظیفه دولت و مجلس است که ضعف‌های مربوط به انتخابات در کشور را برطرف کند.

وی با بیان اینکه نامزدهایی که در نهایت تایید می‌شوند باید مواضع خود را مشخص کنند اظهار‌داشت: کاندیداها نباید در مناظره‌ها به‌گونه‌ای رفتار کنند که عملکرد گذشتگان زیر‌سئوال برود و تبلیغات باید به دور از هر گونه تخریب باشد.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال تفرقه‌افکنی بین مسلمانان است گفت: مردم باید با بصیرت و آگاهی کامل پای صندوقهای رای حاضر شوند و در مورد ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، افرادی را انتخاب کنند که موثر، متخصص و توانمند باشند.

وی با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: امروز مفتخریم که ارتشی داریم که مکتبی، قدرتمند و وفادار به نظام اسلامی است.

عرب‌‌پور با اشاره به عملکرد ارتش در دوران دفاع مقدس و دست‌آوردهای آن افزود: زمزمه‌هایی برای انحلال ارتش بود اما امام راحل در مقابل این توطئه دشمنان ایستاد و ارتش روز به روز تقویت شد.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف در روزهای اخیر در بالغ بر 80 مسجد شهرهای استان به جزء آمار تعداد مساجد روستاها برگزار شد گفت: بیش از 50 هزار نفر در استان کرمان در آئین اعتکاف شرکت کردند که 60 درصد از معتکفین از جوانان بودند.

وی با اشاره به حمله موشکی آمریکا به سوریه تصریح کرد: اقدام اخیر آمریکا در حمله به کشور مستقل سوریه محکوم است و با هیچگونه از معیارهای بین‌المللی مطابقت ندارد. آمریکا علیه دولت‌های اسلامی و ملت ایران طبق فرموده امام راحل هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615784
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.