به گزارش ایرنا امیر نادر علیدوست در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه کرمان به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: نیروهای جان برکف ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در برابر گروه داعش به عنوان سرکردگان استکبار جهانی خط قرمز کشیده اند.
وی بیان کرد: نیروهای تلاشگر ارتش جمهوری اسلامی اجازه نداده و نخواهند داد که اعضای این گروه تکفیری وارد خط قرمز کشور شوند.
فرمانده ارشد نظامی آجا در منطقه جنوبشرق گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی و همه نیروهای مسلح آماده اند تا در آسمان، زمین و دریا برای عزت و استقلال کشور جانفشانی و رشادت کنند.
وی با تاکید بر اینکه افتخار می کنیم خدمتگزار، سرباز و جان برکف این مردم هستیم عنوان کرد: کارنامه چهار دهه ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح، کارنامه ای درخشان و قابل ارائه است.
وی حضور سربازان در ارتش و سایر نیروهای مسلح را نشانه دهنده جنبه مردمی ارتش جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم در امنیت پایدار کشور نقش مهمی دارند و تکیه بر جنبه مردمی نیروهای مسلح، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
امیر علیدوست تصریح کرد: در سیل اخیر جنوب استان کرمان، پس از تشکیل ستاد بحران نیروهای جان برکف ارتش با تجهیزات مورد نیاز به صورت شبانه به این منطقه سفر کردند و محاصره شدگان در سیل را نجات دادند.
وی ساده زیستی را یکی از ویژگی های نیروهای ارتش برشمرد و تاکید کرد: پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی، استکبارستیزی، استقلال طلبی و بهره مندی از بینش سیاسی و دینی از فاکتورهای مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای نیروهای مسلح است که این فاکتوها در ارتش به صورت ویژه مد توجه قرار دارد.
فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش گفت: ارتش قبل از انقلاب هسته های انقلابی تشکیل داد و در پیروزی انقلاب نیز نقش کلیدی داشت و در تداوم انقلاب نیز به سرکوبی ضد انقلاب و بدخواهان نظام پرداخت.
وی اضافه کرد: اعتماد امام راحل به نیروهای ارتش افتخار بزرگی برای این مجموعه است.
وی با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی از همگان برای حضور در آیین گرامیداشت و رژه این روز دعوت کرد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.