به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، غلامرضا نژادخالقی ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی منطقه سه شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر اظهار‌داشت: یکی از مشکلات مردم در این شهرستان نبود پمپ بنزین بود که خوشبختانه دو پمپ بنزین ایجاد شد و هم‌اکنون یکی از آنها کاملا فعال است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان فهرج 16 پروژه مثلث توسعه اقتصادی دارد که 8 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است گفت: از این مبلغ 4 میلیارد تومان آن کاملا انجام شده است.

فرماندار شهرستان فهرج با بیان اینکه 7 اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان فهرج ایجاد شده است خاطر‌نشان کرد: نخستین پروژه هیدروپونیک نیز در شهرستان راه‌اندازی شده که نیاز به حمایت دارد.

وی با اشاره به اینکه قنات شاهرخ‌آباد بعد از 13 سال لایروبی شده و اکنون امکان استفاده دارد گفت: این قنات در یک منطقه گردشگری واقع شده که باید از آن بهره بیشتری برد.

نژادخالقی با بیان اینکه مشکل اصلی شهرستان فهرج در بحث سرمایه‌گذاری، واگذاری زمین است افزود: هر کار که بخواهیم انجام دهیم نیازمند سند زمین است که می‌طلبد ادارت مربوطه از جمله منابع طبیعی، بنیاد مسکن و مسکن و شهرسازی، همکاری بیشتری با شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی فهرج آماده سرمایه‌گذاری است تصریح کرد: آب و برق به این شهرک آمده و خیابان‌کشی هم شده است اما تاکنون هیچ سرمایه‌گذاری به آن نیامده است.

فرماندار شهرستان فهرج با بیان اینکه 17 شورای اقتصاد مقاومتی مساجد و محلات در شهرستان ایجاد شده است گفت: 4 صندوق خرد روستایی نیز راه‌اندازی شده که در حال عضوگیری هستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613891
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.