به گزارش ایرنا امین باقری روز دوشنبه در دیدار مدیران و اعضای ستاد انتخابات شهرستان ریگان با امام جمعه این شهرستان افزود: برای مهار ریزگردها و توفان های شدید شن در ریگان 600 میلیارد ریال اختصاص یافته است که نیمی از آن را استان و مابقی را سازمان جنگل ها انجام خواهد داد.
وی از احداث کارخانه لاستیک سازی ریگان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با احداث این کارخانه مشکل اهالی ریگان در زمینه اشتغال تا حدود زیادی برطرف خواهد شد و بیش از 10 هزار بیکار در شهرستان ریگان وجود دارد که نیاز به اشتغال دارند.
فرماندار ریگان بیان کرد: با اجرای طرح های مختلف جاده ترانزیت ریگان - ایرانشهر بزرگترین مرکز اقتصادی شرق استان خواهد شد.
امام جمعه ریگان هم در این دیدار گفت: در انتخابات حق الناس مراعات شود.
حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی افزود: حضور باشکوه مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی می شود.
وی به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره و اظهار کرد: احداث یک کارخانه می تواند در زمینه اشتغال در شهرستان نقش به سزایی را ایفا کند.
وی گفت: ریگان در زمینه اشتغال مشکلات فراوانی دارد که مسئولان استانی و کشوری نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند و یکی از مشکلاتی که اهالی این شهرستان با آن دست و پنجه نرم می کنند ریزگردها و مشکلات توفان شدید شن است.
وی از انعکاس توفان شن و مشکلات ریگان توسط خبرگزاری ها و صدا و سیما تشکر کرد و افزود: رسانه ها نقش خود را در زمینه مشکلات این منطقه به خوبی ایفا کرده اند.
خبرنگار: موسی ملائیان ** انتشار: رسول محمدحسنی
7442/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.