به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان یدالله موحد در آیین جشن میلاد علی بن ابی طالب (ع) در محل سالن اجتماعات دادگستری با اشاره به اینکه استان کرمان کمترین جرائم انتخاباتی را در سنوات گذشته داشته است گفت: دستگاه قضایی به جرائم انتخاباتی در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی خواهد کرد.
وی گفت: رصد، شناسایی و پیشگیری از جرائم انتخاباتی از وظایف و برنامه های دادگستری استان کرمان در 2 انتخابات مهم و سرنوشت ساز پیش رو است و حضور حداکثری در پای صندوق های رای ضرورت دارد.
وی با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: دادگستری استان کرمان در راستای منویات مقام معظم رهبری سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان کرمان را دنبال و به صورت قاطع از فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری در چارچوب قانون همچون گذشته حمایت می کند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به تشکیل کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان کرمان گفت: سال گذشته تصمیمات بسیار خوب و ارزشمندی در این کمیته در راستای رونق کسب و کار وحمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران صورت پذیرفت.
وی بیان کرد: سال 95 شاهد کاهش 73 درصدی پرونده های مسن در دادگستری استان کرمان بوده ایم که یک موفقیت بزرگ محسوب می شود.
موحد گفت: مجموع سال گذشته با تلاش های شبانه روزی کارکنان قضایی و اداری 647 هزار و 532 فقره مورد رسیدگی و مختومه شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد پرونده مختومه 171 هزار و 241 فقره مربوط به شوراهای حل اختلاف و 476 هزار و 291 فقره پرونده مربوط به شعب دادگاه ها و دادسراهای سراسر استان کرمان بوده است.
این مقام ارشد قضایی استان کرمان اظهار کرد: سال گذشته 638 هزار و 733 فقره پرونده وارد دادگستری کل استان کرمان شده است.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار: رسول محمدحسنی
7437/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.