به گزارش ایرنا احمد امینی روش روز شنبه در نشست ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در جیرفت افزود: زمینه حضور حداکثری مردم را در صحنه انتخابات باید فراهم کرد لذا برگزاری انتخابات سالم یکی از عوامل مهم مشارکت مردم می باشد.
وی ادامه داد: با برگزاری انتخاباتی سالم زمینه حضور حداکثری مردم و ناامیدی دشمن را فراهم کنیم.
وی اظهار کرد: دشمنان دنبال کمرنگ نشان دادن و زیر سئوال بردن انتخابات در ایران هستند لذا مسئولان با روحیه همدلی زیر چتر ولایت این انتخابات را مانند انتخابات گذشته سالم و بدون حاشیه برگزار می کنیم.
فرماندار جیرفت گفت: انتخابات آبروی نظام است و این مساله از ابعاد داخلی و خارجی مورد توجه است لذا در این زمینه باید حساسیت بیشتری داشته باشیم.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند رای مردم حق الناس است لذا همه برگزارکنندگان انتخابات مسئول هستند و باید این فرمایش رهبری را در عمل نشان دهند.
امینی روش بیان کرد: بزرگترین پشتوانه این نظام اعتماد مردم است و مسولان هم با انجام صحیح وظایف خود جواب اعتماد مردم را می دهند.
وی افزود: در انتخابات دوره قبل 280 شعبه اخذ رای در شهرستان جیرفت وجود داشت که بدون حتی یک شکایت انتخابات به پایان رسید و این نتیجه همدلی و همکاری همه دستگاه های مرتبط بود.
فرماندار جیرفت اظهار کرد: با روحیه تعامل بین دستگاه اجرایی و نظارت با انتخاب افراد با سابقه در برگزاری انتخابات پیش بینی انتخاباتی مطلوب را در این شهرستان داریم.
رئیس دادگستری شهرستان جیرفت هم گفت: تمامی فضاهای مجازی و حقیقی تا بعد از برگزاری انتخابات رصد و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
احمدعلی انجم روز افزود: دستگاه قضایی با تمام تلاش پیگیر برگزاری انتخاباتی سالم و بدور از حاشیه می باشد لذا در این زمینه با متخلفان برخورد قاطع می کند.
وی گفت: 2 انتخابات حساس و مهم ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا بزودی برگزار می شود لذا برنامه ریزی لازم برای برگزاری هرچه بهتر و سالم تر این انتخابات انجام شده است.
رئیس دادگستری جیرفت افزود: هرچه انقلاب جلوتر می رود انتخابات از حساسیت بیشتری برخوردار می شود و انتخابات اخیر هم از حساسیت ویژه ای برخوردار هستند.
وی ادامه داد: این انتخابت هم از ابعاد داخلی و خارجی زیر ذره بین است لذا با تمام توان برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه تلاش می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات تبلور نظام مردمی و اعتماد مردم به نظام است لذا با برگزاری انتخاباتی سالم جواب اعتماد مردم را خواهیم داد.
انجم روز گفت: فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در انتخابات وظیفه سنگین مسئولان است چرا که با حضور پرشور مردم دشمنان ناامید می شوند.
وی خاطرنشان کرد: رای مردم امانتی در دست مسئولان است و مسئولان باید از این امانت محافظت کنند.
وی تصریح کرد: منطقه گرایی یکی از نقشه های دشمن است لذا در این زمینه باید هوشیار باشیم تا در این نقشه گرفتار نشویم.
رئیس دادگستری جیرفت اظهار کرد: استفاده عمومی از امکانات بیت المال جرم است لذا با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.