به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان حسین اسحاقی افزود: فیلم های در حال اکران سینماهای جنوب استان طی هفته گذشته مورد استقبال میهمانان نوروزی و ساکنان این منطقه قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در جنوب کرمان پنج سینما وجود دارد تصریح کرد: ٢ سینمای ثابت در شهرستان های جیرفت و کهنوج و سه سینمای سیار در شهرستان های عنبرآباد، رودبار جنوب و جیرفت فیلم های ایام نوروز را اکران کردند.
وی گفت: یکهزار و هشت نفر فیلم های نوروزی اکران شده در سینماهای جنوب کرمان را دیدند که ٢٠ درصد از بازدید کنندگان میهمانان نوروزی بودند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به افتتاح سومین سینمای سیار جنوب کرمان در ایام نوروز در مجتمع آرمین دلفارد اشاره کرد و گفت: سینما سلام با اعتبار یک میلیارد و ٩٠٠ میلیون ریال به همت شرکت سینمایی آرمین فیلم به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: این سینمای سیار با توجه به موقعیت گردشگری منطقه دلفارد ایجاد شد و در ٢ نوبت صبح و عصر فیلم اکران می کند.
اسحاقی با بیان اینکه هفت سینمای سیار در جنوب کرمان راه اندازی می شود اظهار کرد: سینمای سیار شهرستان های عنبرآباد، رودبارجنوب و جیرفت راه اندازی و دستگاه های سینمای سیار شهرستان منوجان نیز خریداری شده که بزودی نصب می شود.
وی گفت: راه اندازی سینماهای سیار جنوب کرمان با حمایت دولت تدبیر و امید در راستای سیاست های فرهنگی دولت و در زمینه ترویج فرهنگ سینماست.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج، منوجان و فاریاب را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.