به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان محمد ابدالی تکلو در دیدار مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای مرکز کرمان، گزارشی از اقدامات انجام شده برای برپایی این کنگره را ارائه کرد.
وی ادامه داد: دومین کنگره بین‌المللی پیامبر اعظم (ص) با محوریت 'اسلام، جهــان معاصــر و زمینه‌های تعامل' و با همچنین با تاکید بر پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب، از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان همزمان با سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) برگزار خواهد شد.
همچنین در دیدار مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای استان کرمان بر همراهی در خصوص اطلاع رسانی و پوشش خبری دومین کنگره بین المللی پیامبر اعظم (ص) تاکید شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: امسال، مطلع فعالیت های فرهنگی و هنری این اداره کل و محوریت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، برگزاری دومین کنگره بین المللی پیامبر اعظم (ص) است که با حضور چهره های شاخص ملی و بین المللی است.
محمدرضا علیزاده تصریح کرد: برای معرفی و تبیین وجوه گوناگون سیره رفتاری و عملی پیامبر مکرم اسلام زمینه های مختلفی وجود دارد که لازم است با استفاده از آنها تلاش شود هرچه بیشتر وجوه بی بدیل پیامبر رحمت و مهربانی به جامعه شناسانده شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری نقش رسانه ها و صدا و سیما در حوزه های مختلف اطلاع رسانی گفت: برپایی هر حرکتی در جهت شناساندن و تبیین جایگاه پیامبر مکرم اسلام (ص) حرکتی شایسته و مناسب است.
احمد علیرمضانی افزود: صدا و سیمای کرمان با دقت و جدیت آماده همکاری در خصوص اطلاع رسانی این کنگره است.
مرتضی میقانی قائم مقام صدا و سیمای مرکز کرمان نیز در این دیدار با استقبال از اطلاع رسانی حرکت های فرهنگی و دینی گفت که صدا و سیمای مرکز کرمان آماده همکاری در این زمینه است.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار: رسول محمدحسنی
7437/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.