به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان محمودرضا حیدری افزود: طرح آگاهی بخشی دارویی و مسمومیت ‌‌‌‌‌ها در کرمان در راستای آگاهی بخشی آحاد جامعه از عوارض و خواص داروها و مسمومیت ‌‌‌های دارویی اجرا شد.
وی ادامه داد: ویژه نامه نوروزی با موضوع داروها و مسمومیت ‌‌‌‌ها در این زمینه تهیه و در شبکه‌‌‌‌ های درمانی استان کرمان طی ایام نوروز سال جاری بین گردشگران نوروزی کرمان و ساکنان این استان توزیع شد.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: اطلاعات داروخانه‌ ‌های شبانه روزی این استان با همکاری معاونت ‌‌های غذا و دارو دانشگاه‌ های علوم پزشکی بم، جیرفت و رفسنجان، جمع آوری و تهیه و در قالب تراکت به منظور اطلاع رسانی به مسافران نوروزی در کمپ ‌‌های نوروزی توریع شد.
وی گفت: همچنین بنرهایی با موضوع‌ های 'سامان دهی قفسه‌ های دارویی خانه'و 'نکات دارویی و مسمومیت‌ ها در حین سفر' در کمپ‌ ‌‌‌‌های نوروزی نصب شد.
وی اضافه کرد: قبل از آغاز تعطیلات نوروزی کارشناسان این معاونت با حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی 'نسخه سلامتی' و 'زندگی زیباست' اطلاع رسانی های لازم را در رابطه با داروها و مسمومیت‌ ها انجام دادند.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تهیه و نصب بیلبوردهای آگاهی بخشی پیام‌‌ های دارویی و انواع مسمومیت های نوروزی در ورودی شهرها و تهیه و توزیع تراکت ها و بروشورهای نوروزی در کمپ های ستاد نوروزی دانشگاه و در کمپ های نوروزی شهرداری کرمان را دیگر اقدامات این معاونت برشمرد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.