به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان مجید رفیعی در حاشیه بازدید از مدارس محل ستاد اسکان افزود: تاکنون 136 هزار و 245 نفر روز مسافر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان اسکان داده شده اند.
وی بیان کرد: در دومین روز از سال نو 11 هزار و 951 مسافر در قالب 2 هزار و 975 خانوار و 27 هزار و 487 نفر روز مسافر از امکانات ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان استفاده کرده اند.
به گفته وی تعداد خانوارهای پذیرفته شده در مدارس استان کرمان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 32 درصد رشد داشته است.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از رشد 33 درصدی تعداد نفرات پذیرفته شده در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
وی با بیان اینکه حفظ شان و منزلت فرهنگیان مهمترین راهبرد ستادهای اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان است گفت: از میهمانان نوروزی استان در ستادهای اسکان فرهنگیان هنگام پذیرش پذیرایی می شود.
پنج هزار و 160 کلاس درس در قالب 441 مدرسه در 33 پایگاه اسکان و یکهزار و 500 نفر از فرهنگیان استان کرمان به عنوان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی از 26 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین سال جاری، اسکان میهمانان نوروزی را در این استان بر عهده دارند.
استان پهناور کرمان با 23 شهرستان بیش از هفت هزار اثر تاریخی دارد که از این تعداد حدود 700 اثر ثبت ملی و پنج اثر ارگ تاریخی بم، باغ شاهزاده ماهان، روستای صخره ای میمند، قنوات و کویر لوت ثبت جهانی هستند.
دریافت کننده: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7429/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.