احمد امینی روش شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز طی یک عملیات اطلاعاتی بزرگ باند قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدر را از شهرستان بم به مرکز کشور از جمله استان های تهران و اصفهان از طریق شهرستان جیرفت داشت با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) متلاشی شد.
وی با بیان اینکه یک نفر از اعضای اصلی این باند دستگیر شد تصریح کرد: در این عملیات 650 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف و ضبط شد.
رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت گفت: این باند در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد سابقه فعالیت چندین ساله داشته و با عناصر متعدد اقدام به انتقال مواد مخدر از شهرستان بم به استان های مرکزی کشور می کردند که با اقدامات اطلاعاتی محل بارانداز محموله در منطقه دلفارد شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی باند متلاشی شد.
وی اظهار کرد: این عملیات موفق با همکاری دستگاه قضایی و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شد و این همکاری نشان از اتحاد دستگاه های مختلف برای برقراری امنیت است.
امینی روش گفت: امروز تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی، بسیج بویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی شده است.
وی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی همه نیروهای انتظامی با تمام توان حافظ امنیت و آسایش مردم هستند.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.