به گزارش ایرنا حجت الاسلام امین کمالی در خطبه های نمازجمعه جیرفت افزود: دشمنان تلاش می کنند تا در دستگاه های تصمیم ساز کشور نفوذ و نقشه های خود را اجرا کنند.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه بصیرت بارها تاکید کرده اند لذا مسئولان و مردم باید با بصیرت خود نقشه نفوذ دشمن را خنثی کنند.
وی ادامه داد: دشمن با نفوذ خود قصد تغییر مسیر انقلاب اسلامی و در نتیجه نابودی این انقلاب را دارد لذا همه در این زمینه باید هوشیار باشند.
خطیب جمعه جیرفت گفت: ایران اسلامی در صحنه بین المللی همواره با فرصت ها و محدودیت ها مواجه بوده و تنها راه عبور از این مسایل چنگ زدن به منظومه انقلابی گری مقام معظم رهبری است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بیشترین تاثیرات را در دنیا گذاشته است افزود: این انقلاب در مقابل ظلم و کفر ایستادگی می کند لذا این خصوصیات سبب دشمنی استکبار جهانی با کشور ما شده است.
حجت الاسلام کمالی تصریح کرد: دشمن برای کمرنگ کردن قدرت ایران طرح نرمالیزاسیون انقلاب اسلامی را طراحی کرده و در حال اجراست.
وی گفت: جنگ نرم، اقتصادی، سیاسی، دیپلماسی و تحریم ها در این زمینه برای نابودی انقلاب اسلامی ایران می باشد.
وی اظهار کرد: آمریکا برای مقابله با قدرت ایران اول دنبال مهار کردن انقلاب اسلامی است تا بعد از این مرحله انقلاب را تغییر دهد.
امام جمعه موقت جیرفت به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: دشمن با مذاکرات دنبال نفوذ در کشور می باشد و در این مسیر دنبال رسیدن به اهداف خود است.
وی به انتخابات 96 اشاره کرد و افزود: انتخابات بین دو جناح راست و چپ نیست بلکه بین دو طیف انقلابی و غیر انقلابی است لذا در این زمینه هوشیار باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز سال 1396 اشاره کرد و گفت: تحویل سال نو را با آشتی و گذشت شروع کنیم چرا که گذشت نشان از بزرگی انسان است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.