به گزارش ایرنا حجت الاسلام اکبر افشارمنش در خطبه های نمازجمعه کهنوج به نام نویسی داوطلبان نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند اشاره کرد و افزود: کسانی که توانایی حل مشکلات شهر و شهرداری را به صورت کارشناسی دارند در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی 14 خرداد سال 92 در ایام انتخابات فرمودند من به نامزد های گوناگون عرض می کنم جوری حرف بزنید که اگر در خرداد سال آینده نوار امروز شما را جلوی خودتان گذاشتند با پخش کردن شرمنده نشوید لذا این مساله نشان از اهمیت موضوع وعده های انتخاباتی است.
وی همچنین گفت: حضرت زهرا (س) باید الگوی زن های ایرانی باشد لذا در این زمینه باید بیشتر مطالعه و برنامه ریزی شود تا فرهنگ غربی در جامعه رسوخ نکند.
امام جمعه کهنوج ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند نامگذاری روز زن مسئولیت زن ها را در تاسی و پیروی از حضرت زهرا (س) بیشتر می کند.
وی خاطرنشان کرد: زن در طول تاریخ مظلوم بوده است و قبل از اسلام دختران را زنده به گور می کردند که با ظهور اسلام این جاهلیت کم کم از بین رفت.
وی گفت: دین اسلام برای زن ارزش و جایگاه ویژه ای قائل شده است و در این زمینه پیامبر اسلام (ص) دست دختر خود را بوسید و لقب ام ابیها داد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.