به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی عرب پور روز سه شنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران و فعالان دهه فجر 95 در استانداری کرمان افزود: برگزاری مراسم دهه فجر با بودجه دولتی امکانپذیر نیست و در استان کرمان تمام اقشار جامعه در این زمینه همکاری کردند و جزو فجر آفرینان بودند.
وی تصریح کرد: برگزاری مراسم دهه فجر نمادی از وحدت دستگاه های استان کرمان در تمام سال است.
امام جمعه موقت کرمان گفت: حضور زرتشتیان در راهپیمایی 22 بهمن استان، نمادی از وحدت و همدلی مردم کرمان بود.
وی ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان و مدیریت برنامه های دهه فجر افزود: وحدت و همدلی در گرامیداشت دهه فجر با مدیریت پرتوان و با صلابت می تواند منشاء بسیاری از کارهای ارزشمند شود.
حجت الاسلام عرب پور با اشاره به اینکه حج مصداقی از آیه شریفه شعائر الله است اظهار کرد: در برنامه های ملی و مذهبی آیین هایی وجود دارد که گاهی در سطح جهان اسلام و گاهی یک ملت است و تعظیم همه اینها مصداق آیه شریفه شعائر الله است.
وی گفت: خداوند به مصادیق تعظیم شعائر الهی اهمیت داده زیرا نماد فکر، مشی، ظلم ستیزی و پرچم یک ملت بوده و جزو ارزش های یک ملت است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: انقلاب اسلامی انقلاب ارزشی و دینی و برخاسته از فرمایشات انبیا بوده و گرامیداشت سالگرد انقلاب از مصادیق تعظیم شعائر الهی است.
در این آیین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاور فرهنگی استاندار کرمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده های کمیته ها و دست اندرکاران دهه فجر حضور داشتند.
همچنین از دست اندرکاران دهه فجر توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل شد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.