به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی کارخانه های واگن سازی زرند، علیرضا کریمی نیک افزود: با تلاش بی وقفه و خالصانه مجموعه مدیران و کارکنان گروه صنعتی پلور سبز در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل است موفق به تکمیل هشت دستگاه واگن مسافری درجه یک و تحویل آنها به ناوگان ریلی کشور شدیم.
وی با اشاره به سفارش شرکت رجاء برای ساخت واگن های مسافری اظهار کرد: این هشت واگن نیز به سفارش شرکت حمل و نقل ریلی رجاء تولید شده است.
وی اضافه کرد: شرکت رجاء قرارداد ساخت 89 دستگاه واگن مسافری با کارخانه واگن سازی زرند را منعقد کرده که با احتساب این هشت واگن تا به حال 24 دستگاه واگن مسافری به این شرکت تحویل داده شده است.
وی ضمن تقدیر از پرسنل کارخانه واگن سازی زرند گفت: خوشحال هستیم یک بار دیگر ثابت کردیم که در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت می توانیم واگن های درجه یک مسافری را تولید و عرضه کنیم.
علیرضا کریمی نیک افزود: ظرفیت تولید واگن مسافری درجه یک در کارخانه های واگن سازی زرند، 72 دستگاه در سال بوده و اگر به صورت سه شیفت کار کنیم می توانیم تعداد 200 دستگاه واگن را در سال تولید کنیم.
وی ضمن اشاره به تولیدات دیگر کارخانه واگن سازی زرند عنوان کرد: بدنه 173 دستگاه واگن مترو تهران تولید و به تایید رسیده که از این تعداد 117 دستگاه رنگ آمیزی و کف سازی انجام و به تهران تحویل داده شده است.
دریافت کننده: کمیل بهشتیان ** انتشاردهنده: نجمه حسنی
7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.