به گزارش ایرنا امین باقری روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ریگان افزود: با توجه به اینکه ریگان پایلوت اقتصاد مقاومتی شرق استان کرمان است، تاکنون 30 صندوق خرد اشتغالزایی در این شهرستان راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه این صندوق‌ها خانوادگی هستند و ادارات کمیته امداد و بهزیستی در این طرح مشارکت دارند گفت: معین منطقه برای تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی ریگان 40 میلیارد ریال در نظر گرفته که 9 میلیارد ریال آن اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه ما به‌دنبال امور زیربنایی در شهرستان هستیم و ساخت بیمارستان در اولویت است، تصریح کرد: به‌دنبال برطرف کردن فقر معیشتی مردم هستیم که صندوق‌های خرد روستایی نقش مهمی ایفا می‌کنند.
فرماندار ریگان بر تنظیم بازار نوروز تاکید کرد و خواستار انجام بازرسی‌ از واحدهای صنفی شهرستان شد.
وی با تقدیر از ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان برای برگزاری یادواره شهدا افزود: برگزاری این یادواره‌ها می‌تواند روحیه ایثار و شهادت را به نسل جدید انتقال دهد.
وی همچنین با بیان اینکه طی یکسال گذشته رسانه‌ها انعکاس خوبی در زمینه توفان شن و ریزگردها داشتند گفت: ریگان کانون بحران ریزگردها و توفان‌های شدید شن است و خسارت زیادی تاکنون به زیرساخت‌های این شهرستان وارد شده است.
خبرنگار: موسی ملائیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7442/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.