به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان کرمان محمد سلمانی افزود: به منظور کمک به واحدهای تولیدی، اصناف، بازاریان و اقشار مردم براساس دستور سازمان امور مالیاتی کشور مودیانی که اصل مالیات خود را پرداخت کنند تمامی جرایم آنها بخشیده می شود.
وی خاطرنشان کرد: مودیانی که 50 درصد مالیات سال 95 خود را پرداخت کنند، مابقی مالیات آنها تقسیط شده و جرایم متعلقه پس از اتمام اقساط بخشیده می شود.
وی همچنین با اشاره به مشکلات برخی واحدهای تولیدی در سطح استان گفت: برای رفع مشکل واحدهای تولیدی و کارخانه ها، گروهی به سرپرستی مدیرکل امور مالیاتی استان به همراه معاون و ممیز مالیاتی از واحدهای تولیدی بازدید و از نزدیک به مشکلات آنها رسیدگی کرده و مالیات آنها اعلام می شود.
مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان ادامه داد: مودیان می توانند مالیات بر ارزش افزوده خود را به صورت اینترنتی پرداخت کرده و برای پرداخت مالیات عملکرد خود به واحد مالیاتی مربوطه مراجعه کنند.
اداره کل امور مالیاتی استان کرمان چندین نوبت موضوع بخشودگی جرایم مالیاتی به شرط پرداخت اصل مالیات را از طریق رسانه ها اطلاع رسانی کرده است.
در یک سال گذشته از مجموع درآمدهای استان کرمان حدود یکهزار و 850 میلیارد تومان، مالیاتی بوده است.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7429/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.