به گزارش ایرنا علی گنج کریمی عصر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید جمعیت هلال احمر رفسنجان در محل فرمانداری اظهار کرد: از ابتدای امسال این آموزش ها در قالب 51 مانور انجام شده و آموزش های پناهگیری، امداد و نجات، اطفای حریق و غیره برای این دانش آموزان انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه آموزش های همگانی وظیفه ماست تصریح کرد: همچنین 2 هزار نفر آموزش پیشگیری از ایدز را توسط جمعیت هلال احمر رفسنجان فرا گرفتند.
وی به احداث خانه هلال احمر در بخش فردوس از توابع رفسنجان اشاره کرد و گفت: این خانه به همت رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان راه اندازی شد که جای تقدیر دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: در برخی کشورها حوزه امداد و نجات را به ارتش یا سازمان های بحرانی می سپارند اما ما در رونق بخشی کار داوطلبی تلاش می کنیم که در این راستا شعبه رفسنجان در استان پیشتاز و الگوی این حوزه است.
وی افزود: داروخانه هلال احمر رفسنجان موفق به اخذ پروانه الکترونیکی شده و در رتبه بندی داروخانه های کشور از رتبه های برتر است.
گنج کریمی عنوان کرد: 700 داوطلب فعال در جمعیت هلال احمر رفسنجان فعالیت می کنند و این پایگاه با توجه به بالابودن تردد در جاده از پایگاه های مطرح استان محسوب می شود.
فرماندار رفسنجان هم گفت: گاهی خدمات هلال احمر دیده نمی شود اما خدمات آنها برای رسیدگی به درد کشیده هاست.
حمید ملانوری افزود: کسانی که وارد مجموعه هلال احمر می شوند قطعا از روی عشق و علاقه است مانند دوران دفاع مقدس که رزمندگان با اخلاص به جبهه ها می رفتند و جان خود را بدون چشمداشتی سپر گلوله ها می کردند، لذا این اندیشه قابل تقدیر است.
در این آیین از خدمات حسن نامجو قدردانی و ابراهیم بابایی به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان معرفی شد.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7433/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.