به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان محمدجواد حسین زاده افزود: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمه معصوم (ع) و به مناسبت ایام با برکت دهه کرامت برگزار می‌شود.
وی گفت: در این جشنواره 6 عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال در موضوع‌های امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی(ع) به مخاطبان عرضه می‌شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان بیان کرد: کتاب '10 قصه از امام رضا (ع) برای بچه‌ها' در بخش کودک تالیف مژگان شیخی و در بخش نوجوان کتاب 'ماه غریب من' تالیف مجید ملا‌محمدی معرفی شده است.
وی گفت: در این دوره از مسابقه کتابخوانی با توجه به شخصیت معنوی حضرت معصومه (س) و احمد بن موسی (ع) و همچنین تقارن برگزاری جشنواره با دهه کرامت (ولادت این دو بزرگوار در این ایام) برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب با موضوع امام رضا (ع)، کتاب های 'زندگی به سبک خورشید' نویسنده مهدی غلامعلی، 'مهارت‌های زندگی در سیره رضوی' نویسنده محمدرضا شرفی، 'بانوی ملکوت' نویسنده آیت‌الله علی کرمی ‌جهرمی و چلچراغ نویسنده جلیل عرفان‌منش با موضوع آن بزرگواران نیز انتخاب شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های مسابقه از 19 فروردین 1396 به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.
پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) از سوم تا سیزدهم مرداد سال آینده در 31 استان و 77 کشور جهان همزمان با مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار می شود.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7437/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.