امیرحسام قزلباش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بانک کشاورزی جنوب کرمان در راستای ابلاغ دستوالعمل مذکور مبنی بر بخشودگی سود و جرایم بدهی های بدهکاران این بانک تا مبلغ 100 میلیون تومان را با تسویه اصل تسهیلات توسط مشتریان سود و جرایم متعلقه را مورد بخشودگی قرار داده است.
وی تصریح کرد: دستورالعمل ماده 2 آیین نامه اجرایی تبصره 35 قانون بودجه سال 95 کل کشور از سوم اسفند سال جاری ابلاغ شده و تا پایان امسال ادامه دارد.
وی با بیان اینکه محدودیت زمانی برای اعتبار دستورالعمل ابلاغی حداکثر تا 28 اسفند سال جاری است گفت: از بدهکاران درخواست می شود در فرصت باقیمانده تا پایان سال جاری با مراجعه به شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان در صورت پرداخت اصل بدهی براساس آخرین قرارداد از مزایای بخشودگی سود و جرایم متعلقه بهره مند شوند.
معاون اعتبارات مدیریت بانک کشاورزی جنوب استان کرمان افزود: این تعداد از پرونده ها در 18 شعبه بانک کشاورزی جنوب در هفت شهرستان این منطقه است.
وی اظهار کرد: شهرستان جیرفت با 32 درصد از این پرونده ها دارای بیشترین حجم بخشودگی است و کل معوقات بانکی بانک کشاورزی جنوب کرمان یکهزار میلیارد ریال می باشد که در حال پیگیری وصول آنها هستیم.
بانک کشاورزی جنوب استان کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.