به گزارش ایرنا زنگ سبز روز یکشنبه در مدرسه دخترانه حضرت خدیجه (س) با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بردسیر و جمعی از مسئولان به صورت نمادین نواخته شد و در این روز دانش آموزان با کمک و همراهی مسئولان چند نهال کاشتند.
معاون فرماندار بردسیر در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از حضور دانش آموزان و نونهالان در این مراسم، آشنا کردن کودکان با ارزش منابع طبیعی و تشویق آنان به حفظ این میراث باارزش طبیعی است چرا که بیشترین تاثیر یادگیری در سنین خردسالی است.
حمزه وفایی افزود: با توجه به گرمایش زمین و کمبود ذخایر آبی، کشت درختان با نیاز آبی اندک، مفید بوده و ما نباید به این بهانه ها درختکاری را متوقف کنیم چرا که حیات ما به درختان بستگی دارد.
وی درباره نواختن نمادین زنگ سبز گفت: این حرکات نمادین جنبه فرهنگ سازی و آموزشی در مدارس دارد و ما امیدواریم با حفظ درختانی که در این روز کاشته می شوند و با افزایش فضای سبز شهرستان و حفظ خاک، در آینده شاهد افزایش غیر طبیعی دما یا وجود گرد و غبار نباشیم.
همچنین آیین درختکاری در پارک شهدای آتشنشان با حضور امام جمعه، معاون فرماندار بردسیر، شهردار و جمعی از مسئولان و با حضور کودکان و نوجوانان برگزار شد.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7421/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.