به گزارش ایرنا مهدی حسینی نژاد روز شنبه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان افزود: شبکه های توزیع را در مکان هایی احداث می کنیم که مردم استان کرمان و مهمان ها به راحتی بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.
وی تصریح کرد: طرح نظارتی پایش بازار در کرمان آغاز شده است و تا 31 فروردین ماه 96 ادامه خواهد داشت تا از تخلفات احتمالی در این ایام جلوگیری شود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: بحث فرهنگسازی در زمینه مطالبه‌گری توسط شهروندان و گردشگران نوروزی در کمیته تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان دنبال شده است.
وی تاکید کرد: اگر مردم تخلف و اجحافی در قیمت ها مشاهده کردند با مرکز 124 تماس حاصل نموده تا بازرسان سازمان رسیدگی کنند.
شهردار کرمان نیز در این نشست گفت: سعی می کنیم تا پایان سال جاری پروژه‌های نیمه تمام شهری را به نتیجه برسانیم و در این راستا مسیر خیابان بهمنیار به میدان آزادی به زودی بازگشایی می‌شود.
علی بابایی افزود: تابلوهای 2 زبانه در سطح شهر کرمان برای معرفی اماکن تاریخی در پایان سال نصب می شود و 15 ایستگاه اطلاع‌رسانی با عنوان از من بپرس در ایام نوروز در سطح شهر کرمان راه‌اندازی می‌شود.
وی گفت: برای معرفی نقاط گردشگری شهر کرمان هر ساله تورهای گردشگری کرمان گردی اجرا شده که با استقبال خوبی مواجه شده است و در نوروز 96 نیز روزانه پنج دستگاه اتوبوس جهت کرمان گردی در نظر گرفته ایم.
شهردار کرمان بیان کرد: 50 هزار نقشه راهنمای گردشگری کرمان در ایام نوروز تهیه شده است و یک هزار و 500 متر از فضای تبلیغاتی شهر کرمان را برای تبلیغات نوروزی اختصاص داده‌ایم.
وی ادامه داد: 50 راهنمای گردشگری در قالب تورهای کرمان گردون و ایستگاه از من بپرس در ایام نوروز به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز گفت: 27 کمپ سلامت نوروزی با همکاری شهرداری‌ها در ایام نوروز 96 در ورودی شهرهای استان کرمان فعال می‌شود.
سید محمد صابری افزود: همچنین 40 پایگاه اورژانس شهری و 98 پایگاه اورژانس جاده‌ای در استان کرمان فعالیت می‌کند.
وی بیان کرد: 300 مرکز بهداشتی و یک هزار و 800 خانه بهداشت در استان کرمان فعالیت می‌کند.
وی با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: در چهارشنبه سوری سال گذشته با توجه به همکاری دستگاه‌های ذیربط و همکاری مردم، حادثه ای منجر به نقض عضو و فوت در استان کرمان نداشته ایم.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده : نجمه حسنی
7437 /3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.