به گزارش روز شنبه روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان، جعفر سالاری نسب افزود: سوخت تامین و توزیع شده در حوزه عملیاتی منطقه کرمان شامل بنزین سوپر، بنزین معمولی، نفت گاز، نفت کوره، نفت سفید و گاز مایع است.
وی با بیان اینکه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان همواره در صیانت از فرآورده های نفتی کوشا بوده است تصریح کرد: مجوز 9 باب جایگاه سوخت مایع و چهار باب جایگاه c.n.g نیز از شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گرفته شده و بزودی در منطقه کرمان احداث خواهد شد.
مدیر شرکت های ملی پخش فرآورده نفتی منطقه کرمان با اشاره به اقدام های کنترلی برای جلوگیری از عرضه فرآورده های نفتی از مجاری غیرمجاز نیز گفت: برگزاری 25 جلسه در کمیته رسیدگی به تخلفات، بررسی 619 پرونده متخلف فرآورده های نفتی و 2 هزار و 128 مورد بازدید کنترلی از مجاری عرضه و مصرف کنندگان عمده از جمله اقدامات انجام شده در بازه زمانی یاد شده است.
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان، با بهره گیری از توان 9 ناحیه، چهار انبار تدارکاتی و چهار مرکز سوختگیری وظیفه تامین و توزیع فرآورده های نفتی در جنوب شرق ایران را بر عهده دارد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.