به گزارش ایرنا حجت الاسلام اکبر افشارمنش در خطبه های نمازجمعه کهنوج افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کهنوج پنج هزار و 500 خانوار را زیر پوشش دارد که از این تعداد 850 خانوار سرپرست دارند.
وی گفت: 950 نفر دانش آموز زیر پوشش امداد وجود دارد که 750 نفر حامی دارند و 200 نفر فاقد حامی هستند.
وی اظهار کرد: همه مردم و مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) را بیش از گذشته در جهت فقر زدایی و محرومیت زدایی حمایت کنند.
امام جمعه کهنوج افزود: کمیته امداد با هدف یاری رساندن به محرومان ایجاد شده است و خانواده های زیادی زیر پوشش این نهاد هستند که در جهت توانمند سازی این خانوارها باید تلاش کرد.
وی با اشاره به 15 اسفند روز درختکاری گفت: دین مبین اسلام قرن ها پیش از جهان غرب به مسئله درختکاری اهمیت قائل بود و تخریب جنگل و از بین بردن مراتع را یکی از مشکلات اساسی دانسته که امروزه متأسفانه با این مساله روبرو هستیم.
حجت الاسلام افشارمنش با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اضافه کرد: مسئولان در زمینه شعار سال به مردم گزارش عملکرد ارایه کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به تشییع 2 شهید گمنام در دانشگاه آزاد کهنوج اشاره کرد و ضمن تشکر از حضور گسترده مردم این شهرستان افزود: حضور پرشور مردم نشان از شعور معنوی آنهاست.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.