به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه های نمازجمعه جیرفت افزود: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین ارکان دین اسلام است که باید در جامعه جاری و ساری شود.
وی بیان کرد: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه و در زندگی شخصی همه افراد جامعه انجام شود.
وی با بیان اینکه مسئولان در هر رده باید به بیت المال توجه کنند گفت: این مال باید در مسیر صحیح هزینه شود چرا که بیت المال حق همه مردم است.
امام جمعه جیرفت به توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان می گویند ایران هسته ای باید حذف شود و از مقاومت حمایت نکنید لذا این نشان از چهره واقعی دشمن است.
وی گفت: آمریکا و استکبار جهانی دنبال تضعیف قدرت برتر ایران در منطقه و حفظ منافع اسرائیل است لذا همه باید در این زمینه هوشیار باشیم تا دشمن در این حربه پیروز نشود.
وی تصریح کرد: جنگ حوزه علمیه نجف و قم و ایجاد شیعه انگلیسی از اهداف دیگر دشمن برای از بین بردن دین اسلام است لذا همه هوشیار باشیم.
حجت الاسلام کرمی پور ادامه داد: مسئولان در زمینه اقتصاد مقاومتی به مردم گزارش دهند تا مردم از روند فعالیت های آنها در زمینه محقق شدن منویات رهبری آگاه شوند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: این شعار برای خنثی کردن توطئه های دشمن و پیشرفت داخلی نظام از سوی رهبری انتخاب شده است.
امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری یادواره شهدای ادوات لشکر ثارالله و تشییع 2 شهید گمنام در شهرستان جیرفت اشاره کرد و ضمن تشکر از حضور گسترده مردم این شهرستان افزود: حضور پرشور مردم نشان از شعور معنوی آنهاست لذا امیدواریم این روحیه در جامعه تقویت شود.
وی به 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام راحل چند روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستور ایجاد این نهاد را صادر کردند و توجه ویژه ای به محرومان داشته اند.
امام جمعه جیرفت افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف یاری رساندن به محرومین ایجاد شده است و خانواده های زیادی در جنوب کرمان زیر پوشش این نهاد هستند که این مطلوب نمی باشد.
وی به هفته منابع طبیعی هم اشاره کرد و گفت: در این هفته هر کسی با کاشت یک درخت کمک خوبی برای سالم بودن هوا می کند تا از مشکلاتی همچون ریزگردهای استان خوزستان جلوگیری شود.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.