غلامرضا حسنخانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال جشن نیکوکاری با رویکرد کمک به نیازمندان و محرومان جامعه و گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری همزمان با سراسر کشور 18 تا 20 اسفند ماه سال جاری به مدت سه روز برگزار می شود.
وی روز اول این جشن را ویژه مدارس اعلام کرد و گفت: 190 پایگاه که به تفکیک 93 پایگاه در جیرفت، 33 پایگاه در عنبرآباد، 20 پایگاه در رودبارجنوب، 2 پایگاه در منوجان، 2 پایگاه در فاریاب،30 پایگاه در کهنوج و 10 پایگاه هم در قلعه گنج برپا می شود.
وی عنوان کرد: روز دوم هم مختص 107 پایگاه کمیته امداد می باشد که 65 پایگاه سیار و 42 پایگاه ثابت در این هفت شهرستان کمک های خیرین را جمع آوری می کنند.
دستیار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در جنوب استان کرمان افزود: روز سوم این جشن مختص میعادگاهای نمازجمعه است که 13 پایگاه در مصلی های نماز جمعه برپا می شود.
وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت مساجد از مهمترین اولویت های این نهاد در برگزاری جشن نیکوکاری است گفت: به همین دلیل جذب کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان برای مساعدت به نیازمندان محلات با همکاری و هم افزایی هیات امناء و روحانیون مساجد انجام می شود.
حسنخانی عنوان کرد: تمامی زیرساخت ها و برنامه های لازم به منظور هر چه باشکوه برگزار شدن جشن ملی نیکوکاری با هدف مشارکت خیران و مردم نوعدوست جنوب استان و سهیم کردن آنان در این جشن و زدودن بخشی از آلام نیازمندان در آستانه سال جدید مهیا شده است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.