به گزارش ایرنا سرهنگ حمید معین زاده روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان در محل فرمانداری اظهار کرد: با نصب دوربین‌ های هوشمند در شهر کرمان و جاده‌های استان کرمان حوادث کاهش یافته است و برای موفقیت در بحث ترافیکی مثلث آموزش، اجرای مقررات و مهندسی ترافیک را باید مدنظر قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه اجرای این مثلث کاهش تلفات و ارتقای انضباط ترافیکی را در پی دارد گفت: با آموزش می توان اقشار مختلف جامعه را از اجرای صحیح قوانین راهنمایی و رانندگی آگاه کرد که در این زمینه آموزش و پرورش و صدا و سیما نقش مهمی را می توانند ایفا کنند.
وی بیان کرد: طی 11 ماه امسال شاهد کاهش تلفات ترافیکی در سطح شهرستان رفسنجان بودیم که گویای هماهنگی و رعایت ادارات و سازمان های شهرستان و فرهنگ ترافیک در شهرستان است.
وی همچنین از راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان خواست با رادیو رفسنجان تعامل داشته باشد تا مردم از قوانین در این حیطه آگاهی یابند.
فرماندار رفسنجان هم گفت: رفسنجان بعد از کرمان بیشترین جمعیت را دارد و بیش از 60 هزار اتباع بیگانه میهمان این شهرستان هستند.
حمید ملانوری افزود: بیش از پنج هزار دانش آموز اتباع بیگانه (افاغنه) در مدارس این شهرستان مشغول تحصیل هستند.
وی گفت: با وجود 60 هزار تبعه بیگانه که بیش از پنج هزار نفر آنها دانش آموز هستند، مدیریت شهرستان مقاومتی است.
فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه مقوله امنیت مهم است تصریح کرد: برای انجام هر عملی از جمله سرمایه گذاری، ابتدا باید امنیت منطقه را تأمین کرد لذا اگر امنیت نباشد هیچ چیز سر جای خود نیست.
وی افزود: تلاش پلیس راه شهرستان رفسنجان با وجود امکانات کم قابل تقدیر است و تلفات جاده ای از زمان استقرار این پلیس کاهش یافته است.
فرمانده انتظامی رفسنجان هم گفت: این شهرستان در بحث امنیتی در بهترین رتبه های استان و کشور قرار دارد.
سرهنگ نصرالله عباسی با اشاره به اینکه خیران رفسنجان در حوزه سلامت و امنیت وقف هایی را انجام داده اند که قابل ستایش است عنوان کرد: این شهرستان در جذب واقفان امنیت در کشور پیشتاز است و رتبه اول کشور را دارد.
در پایان از خدمات سرهنگ رضا سالاری فرمانده سابق پلیس راهنمایی و رانندگی رفسنجان تشکر و سرهنگ مسعود محسنی به عنوان فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان منصوب شد.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7433/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.