امرالله راوند روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری همایش بین المللی کشاورزی، محیط زیست و امنیت غذایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سطح علمی این همایش خوب است و دو پروفسور از دانشگاه میلان در این همایش شرکت کرده اند.
وی با اشاره به قابلیت های بخش کشاورزی منطقه جنوب کرمان گفت: این همایش کمک خوبی در بخش کشاورزی بویژه در زمینه کیفیت محصولات کشاورزی است.
وی افزود: در زمینه میزان تولید محصولات کشاورزی منطقه جنوب کرمان هیچ مشکلی نداریم لذا باید در زمینه ارتقاء کیفیت محصولات کشاورزی تلاش کرد و این همایش در این زمینه برگزار شد.
معاونت آموزشی و پژوهش دانشگاه جیرفت خاطرنشان کرد: در این همایش آخرین دستاوردهای پژوهشگران داخلی و خارجی در زمینه کشاورزی، حفظ محیط زیست و تولید غذای سالم به نمایش گذاشته شده و فرصت خوبی برای بهره مندی بخش کشاورزی از این اطلاعات است.
وی با بیان اینکه همایش بین المللی کشاورزی در چهار روز برگزار شده است گفت: 2 روز اول این همایش 2 کارگاه آموزشی برگزار شد و 62 نفر در این کارگاه ها شرکت کردند.
پروفسور گاندولفی از دانشگاه میلان ایتالیا هم گفت: در این همایش شرکت کردم تا مقالات و دستاوردهای علمی خود را ارائه کنم و امیدوارم این ارتباط دانشگاه جیرفت با دانشگاه میلان ادامه داشته باشد.
پیرو بیانکو پروفسور دیگر دانشگاه میلان ایتالیا هم گفت: یک طرح تولید بیولوژیک دام را در این همایش ارائه دادم و از سفر به جیرفت لذت بردم.
آذر نصیرزاده یکی از شرکت کنندگان در این همایش نیز گفت: موضاعات علمی همایش بویژه امنیت غدایی و محیط زیست مسائل خوبی است که با توجه به پتانسیل منطقه باید بیشتر به این موارد توجه کرد.
شهیم قیصربیگی دانشجوی دکترای کشاورزی هم گفت: برگزاری این همایش ها کمک خوبی در جهت رفع مشکلات بخش کشاورزی است لذا امیدواریم این همایش ها در این سطح ادامه داشته باشد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.