به گزارش ایرنا غلامرضا شافعی روز سه شنبه در کارگروه امور زیربنایی استان کرمان افزود: برای تکمیل طرح های نیمه تمام در کشور با اعتبارات کنونی حداقل 10 سال زمان نیاز است.
وی بیان کرد : 144 هزار میلیارد تومان برای پروژه های سال جاری نیاز داریم و امکان تعریف پروژه جدید وجود ندارد.
شافعی با اشاره به اینکه حدود 200 هزار کیلومتر راه در کشور وجود دارد افزود: هشت هزار میلیارد تومان اعتبار باید به این بخش تزریق شود تا راه های کشور تعمیر و نگهداری شود.
وی از استاندار کرمان به دلیل استفاده از اعتبارات بخش غیردولتی در مسیر توسعه تقدیر کرد گفت که منابع پرداختی به استان ها روشن است.
شافعی اظهار کرد: مبلغ زیادی برای کارهای عمرانی در کشور باقی نمی ماند و معاونت فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه بیشتر از این موضوع متاثر می شود.
معاون امور فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: دولت، تدبیر و مجلس نیز همراهی کرده تا در برخی تبصره ها اجازه دهند که اوراق و اسناد منتشر شود و قانونگذار به درستی تاکید کرده که در واگذاری اوراق به مردم، مشارکت تعلق گیرد.
وی با اشاره به 332 میلیارد تومان بدهکاری استان کرمان به پیمانکاران گفت: باید به جلب همکاری بخش غیردولتی برای اجرای طرح های عمرانی توجه بیشتری شود و ناگزیر هستیم که از منابع مردمی بیشتر استفاده کنیم.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.