به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی روز سه شنبه در کمیته امور زیربنایی استان کرمان افزود: سوخت شرق کشور نیز از مسیر محورهای این استان عبور می کند و 32 میلیون تن سنگ آهن در راه های کرمان در حال جا به جایی است.
وی به یکی از معضلات استان کرمان در بخش جاده ای اشاره و بیان کرد: سالانه 600 هزار نفر تردد افاغنه از استان کرمان انجام می شود که بخش عمده حوادث جاده ای به دلیل حضور این افراد رخ می دهد.
وی از کرمان به عنوان استانی صنعتی و کشاورزی یاد کرد و گفت: در توزیع منابع عادلانه به استان کرمان توجه شود زیرا ظرفیت های بسیار زیادی در این استان وجود دارد.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه به کمبود منابع دولتی آگاه هستیم گفت: به عدالت در توزیع اعتبارات در سطح کشور نیاز داریم و اگر اعتبارات حکومتی اعطا شود در تعامل با مردم می توان طرح های بزرگی را اجرایی کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان نیز گفت: بدهی استان کرمان به پیمانکاران 332 میلیارد تومان است و در تمام راه های استان کرمان، پیشرفت فیزیکی جلوتر از پیش رفت مالی است.
جعفر رودری افزود: کرمان استانی پهناور است و بر اساس شاخص های زیربنایی بعد از استان سیستان و بلوچستان از نظر زیرساخت های کلی در همه بخش های موقعیت خوبی را ندارد و این موضوع در جنوب این استان بیشتر است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.