سید مهدی طبیب زاده عصر شنبه با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان افزود: قدم بعدی برای رشد و اعتلای استان با این زیرساخت ها سرمایه گذاری در تولید و اشتغال خواهد بود.
وی تصریح کرد: اتا ق بازرگانی درپی ایجاد فضای مناسب برای جذب سرمایه گذاری ها از داخل و خارج است و با سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی واقعی، شاهد رشد و اعتلای کشور خواهیم بود.
وی گفت: اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان کرمان به عنوان قوی ترین تشکل در بخش خصوصی همواره در پی این است که فضای کسب و کار را در استان بهبود بخشد لذا ارتقای سطح فضای کسب و کار می تواند نویدی برای فعالان اقتصادی باشد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان با بیان اینکه همه مردم از رونق کسب و کار در استان کرمان استفاده خواهند برد افزود: در پی سرمایه گذاری، اشتغال ایجاد خواهد شد و در نتیجه شاهد رونق اقتصادی استان خواهیم بود.
وی همچنین در این گفت و گو که مهدی سیاوشی نایب رئیس اتاق بازرگانی کرمان نیز حضور داشت، گفت: این نمایشگاه با وضعیت مطلوب فاصله دارد و باید تلاش کنیم نمایشگاهی در شان و منزلت رسانه های استان کرمان برگزار کنیم.
سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان که روز چهارشنبه چهارم اسفند در سالن ورزشی برق منطقه ای کرمان گشایش یافت تا فردا هشتم اسفند ادامه دارد.
این نمایشگاه در 2 نوبت از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 برای بازدید مردم و علاقه مندان دایر است.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.