سردار محمد مطهری روز شنبه در بازدید از سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان در غرفه ایرنا با اشاره به اینکه دشمنان ما انواع تهدیدات را برای ضربه زدن به نظام و انقلاب آزمایش کرده اند افزود: ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با جنگ می خواستند به این نظام خدشه وارد کنند و بعد به سمت تهدیدات نرم و فتنه های مختلف در سال های 78 و 88 رفتند.
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نسخه شفابخش را برای مقابله با توطئه های اقتصادی دشمنان مشخص کرده اند که همان اقتصاد مقاومتی است که رسانه ها می توانند در راستای تبیین این راهبرد نقش اساسی ایفا کنند.
وی با اشاره به اینکه رسانه ها در خنثی کردن نفوذ رسانه ها نقش بسیار مهمی دارند گفت: رسانه ها می توانند با توجه به ابعاد مختلف اخبار، از بروز احساس ناامنی در جامعه جلوگیری کنند.
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: رسانه ها باید اخبار را با دقت، صداقت و واقعیت انعکاس دهند تا احساس ناامنی در جامعه ایجاد نشود.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا جزیره ثبات است گفت: در اطراف ما ناامنی ها غوغا می کند اما ایران اسلامی در امنیت است و این امنیت جز با همراهی مردم با نیروهای مسلح و اقتدار نیروهای مسلح امکان پذیر نیست.
سردار مطهری با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح با صلابت خود آمادگی همیشگی شان را به نمایش گذاشته اند بیان کرد: کرمان، استان امنی است و همه دست اندرکاران امنیتی با جدیت به فعالیت های خود می پردازند و پراکندگی بسیج بیشترین کمک را به امنیت در جامعه می کند.
وی تصریح کرد: در جنوب استان کرمان نیز مشکل چندانی در زمینه امنیت نداریم و گاهی نزاع های خانوادگی رخ می دهد که زیبنده نیست بگویند خون، خون را پاک می کند و در این رابطه باید قانون را مد نظر قرار دهند.
وی گفت: تقاضا از همه مردم این است که همواره بر اساس آموزه های دینی پیش رویم و اجازه ندهیم برخی باورهای نادرست برای جامعه مشکل ایجاد کند.
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: عزیزان رسانه ای همواره سعی کرده اند روندی که به امنیت کمک می کند را دنبال کنند و انشاءالله در آینده نیز این موضوع را دنبال خواهند کرد.
وی افزود: همه مسئولان استان همدل و همراه هستند و به دنبال ایجاد امنیت پایدار برای مردم می باشند و این نگاه در همه مسئولان استان به ویژه نیروهای مسلح وجود دارد.
سردار مطهری در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه مطبوعات کار خوبی است که مردم را بیشتر با رسانه ها همراه می کند و از سوی دیگر رسانه ها زبان گویای بسیار خوبی برای مجموعه ها هستند و می توانند جهت جامعه را به سمت اهداف نظام و انقلاب متمایل کنند.
سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان از چهارم اسفند در سالن ورزشی برق منطقه ای کرمان گشایش یافت و تا هشتم اسفند ادامه برپاست.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.