محمدتقی امیری خراسانی شامگاه جمعه با حضور در غرفه ایرنا در سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان با اشاره به موانع و مشکلات فعلی ورزش و جوانان استان کرمان افزود: استان کرمان باید به جایی برسد که در تمامی رشته های ورزشی و در مسابقات بین المللی برای کشور افتخار آفرین شود.
وی با بیان اینکه ابزارهای ارزیابی از ورزش همواره ناقص بوده است گفت: حیطه های متفاوتی در ورزش داریم زیرا ورزش دریایی وسیع است و هرکسی از دید خود ارزیابی و قیاس می کند لذا ارزیابی ها از ورزش و جوانان جامع نیست.
وی که بتازگی به این سمت منصوب شده است ادامه داد: هر ارگان و سازمانی که با رفتار حرفه ای پیش رود مطمئنا تعامل مناسبی با اصحاب رسانه خواهد داشت و این تعامل موجب موفقیت برای ارگان ها و پس از آن برای استان کرمان خواهد بود.
امیری خراسانی گفت: از دوران تحصیل در دانشگاه پیگیر خبرگزاری ها بخصوص خبرگزاری ایرنا بودم و همیشه رابطه خوبی با رسانه ها داشته و خواهم داشت.
سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان که روز چهارشنبه چهارم اسفند در سالن ورزشی برق منطقه ای کرمان گشایش یافت تا هشتم اسفند در بلوار پارادیس ادامه دارد.
این نمایشگاه در 2 نوبت از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 برای بازدید مردم و علاقه مندان دایر است.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.