به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نمازجمعه ریگان با اشاره به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند در محیط آموزش و پرورش باید کاری بشود که حتی یک استعداد از میان میلیون ها نوجوان و جوان ایرانی هدر نرود.
وی بیان کرد: در امور تربیتی ما باید استعداد و ظرفیت ها را دریابیم و براساس استعداد و ظرفیت برنامه داشته باشیم.
امام جمعه ریگان عنوان کرد: امروز مسئولان تعلیم و تربیت بدانند با تودیع و معارفه های دیرهنگام کار تربتی نمی شود انجام داد و کارهای تربیتی دو الی سه ماهه جواب نمی دهد.
وی گفت: مدیر موفق مدیری است که برنامه و ایده داشته باشد و مدیری که از زیر مجموعه اش برنامه بگیرد، موفق نیست.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی به سیل اخیر در شهرستان ریگان اشاره کرد و افزود: در این سیلاب خسارت جانی به شهروندان ریگانی خوشبختانه وارد نشد اما خسارت مالی به مردم بخش گنبگی و روستاهای شهرستان وارد شد که از همه مسئولان استدعا داریم این خسارت ها را کارشناسی و بدون تبعیض به خسارت های سیل رسیدگی کنند.
وی گفت: در گوشه و کنار مشاهده می شود افراد سودجو می خواهند در میانه آب گل آلود ماهی بگیرند لذا مسئولان برخورد جدی داشته باشند.
امام جمعه ریگان عنوان کرد: مسئولان حق آبه مردم شهرستان ریگان از سد نساء را رها سازی کنند و مردم ریگان خواستار آن هستند.
وی گفت: در پی ایجاد سد نساء بم قنوات و چاه های کشاورزی ریگان خشکیده و آب زیرزمینی کاهش یافته این در حالی است که قبل از احداث سد نساء آب های جاری رودخانه ها زمین ها را مرطوب و تغذیه سفره های آب زیرزمینی را در پی داشت.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی با بیان اینکه سد نساء مدیریت شود اظهار کرد: اگر قبل از سیلاب سد تخلیه شده بود این همه خسارت به شهرستان ریگان وارد نمی شد.
وی همچنین به سخنرانی مقام معظم رهبری در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اشاره و اظهار کرد: معظم له فرمودند در هیچ برهه ای از تاریخ هیچ ملتی مانند مردم فلسطین با چنین رنج و اندوهی و اقدام ظالمانه ای مواجه نبوده است.
وی افزود: به برکت مقاومت مردم فلسطین در کشورهای دیگر هم زنگ مقاومت نواخته شده است و مردم کشورهای دیگر با هوشیاری که دارند با دست خالی مقابل بزرگترین یاوه گویان عالم ایستاده اند.
خبرنگار: موسی ملائیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7442/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.