به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه ریگان افزود: مقام معظم رهبری فرمودند ترور دانشمندان هسته ای نشانه به بن بست رسیدن استکبار جهانی در مقابله با ایران اسلامی است.
وی تصریح کرد: امروز دین زدایی در دستور کار دشمن است و به بهانه اینکه دانشگاه و دانشجو را می خواهیم شاداب کنیم، مراسم و برنامه هایی را برگزار می کنند که منجر به افت دینی و دین زدایی می شود.
وی با اشاره به 17 دی ماه سالروز اجرای طرح استعماری حذف حجاب توسط رضاخان اظهار کرد: امام خمینی (ره) در مقام منزلت زن فرمودند ما می خواهیم زن به مقام والای انسانیت خودش برسد نه ملعبه دست انسان های هرزه و اراذل باشد.
امام جمعه ریگان به دیدار نخبگان دانشجو و بسیجی دانشگاه صنعتی شریف با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبری فرمودند جوانان مومن و انقلابی را بسیار دوست دارم و از آنان پشتیبانی می کنم لذا امروز مسئولان ما سخن ولی امر مسلمین را در دستور کار خود قرار دهند و نباید جوان مومن انقلابی را به علت یک انتقاد طرد کنند.
وی بیان کرد: اگر خطری برای انقلاب و نظام اسلامی پیش آید همین جوانان مومن انقلابی سپر بلای نظام و انقلاب می شوند و مسئولان آغوش پر مهر و محبت خودشان را برای جوانان مومن و انقلابی باز کنند.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی به سالروز تاسیس هسته گزینش به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اشاره و تاکید کرد: لازم می دانیم در گزینش، مسئولان به کارگیری نیروهای مومن و انقلابی را در سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه نسل جوان کنونی بسیار تواناتر، آگاه تر و هوشیار تر از نسل اول انقلاب است گفت: آگاهی و بصیرت نسل جوان را امسال در 9 دی سراسر کشور دیدیم و عطشی که جوان امروز به آرمان های امام راحل و نظام اسلامی دارد قابل توصیف نیست.
در نماز جمعه امروز ریگان از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی به مدت سه سال دیگر به عنوان امام جمعه این شهرستان معرفی شد.
خبرنگار: موسی ملاییان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7442/3028

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.