به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان، احمد قربانی افزود: (الف . ج) در طول سالیان متمادی باعث ایجاد رعب و حشت و نا امنی بین مردم جنوب استان کرمان شده بود.
وی بیان کرد: این شرور به اتهام محاربه و افساد فی الارض مورد محاکمه قرار گرفت و پس از اتمام دادرسی در خصوص اتهامات وی حکم اعدام صادر شده است.
این مقام قضایی گفت: این شرور جرائمی از قبیل قتل عمدی، سرقت، راهبندان، گروگانگیری و اخاذی را که تمامی این جرائم به وسیله اسلحه جنگی کلاشینکف صورت گرفته است، در پرونده سیاه خود دارد.
وی ادامه داد: باند شرور مذکور سال 1394 در حالی که چهار نفر گروگان را در کوه های اطراف جیرفت نگهداری می کردند مورد شناسایی ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان قرار گرفت و پس از درگیر شدن با ماموران و کشته شدن یکی از اعضای باند، چهار گروگان آزاد و مجرم و سایر اعضای باند متواری شده بودند.
قربانی گفت: در عملیات دستگیری مجرم مقداری سلاح و مهمات و سایر تجهیزات کشف و ضبط شده است.
وی بیان کرد: این شرور علاوه بر اینکه موجب نا امنی و رعب و وحشت در جامعه شده بود، اقدام به نگهداری گروگان برای دیگران هم می کرد به این صورت که سایر اشرار و قاچاقچیان که اختلاف حساب با مشتریان خود داشتند به منظور تسویه حساب و اخاذی افرادی را گروگان کرده و برای نگهداری تحویل شرور مذکور می دادند و پس از تسویه حساب گروگان ها را آزاد می کردند.
بنابراین خبر این حکم طی 20 روز پس از ابلاغ قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور می باشد و چنانچه حکم صادره قطعی شود پرونده برای اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال خواهد شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی **
7440

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.