محمدرضا صبوری عصر شنبه در آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه استانی جنوب کرمان با بیان اینکه بانک شهر منطقه یک شامل استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، کرمان و سیستان بلوچستان است افزود: در این استان ها 18 شعبه، 23 باجه و 33 شهرنت به مردم ارائه خدمت می دهند.
وی تصریح کرد: 2 شعبه و پنج شهر نت در استان کرمان به مردم خدمات ارائه می کنند که پیگیر ایجاد یک شهرنت در شهرستان جیرفت به نمایندگی جنوب کرمان هستیم.
سرپرست منطقه یک بانک شهر خاطرنشان کرد: هدف بانک شهر خدمت رسانی به مردم و توسعه شهری است.
وی تصریح کرد: سود باز کردن حساب توسط مردم هر منطقه در بانک شهر در زمینه توسعه و عمران همان منطقه به کار گرفته می شود چنانچه طی هفته گذشته مبلغی به شهرداری کرمان برای اجرای طرح های شهری تخصیص داده شد.
صبوری افزود: از طریق دستگاه خودبانک (VTM) موجود در پیشخوان‌ های شهرنت بانک شهر، این امکان میسر می شود تا مشتری به صورت آنلاین با رئیس شعبه مجازی در ارتباط باشد و درخواست‌ های بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهد که این قابلیت برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور رونمایی شده است.
وی تصریح کرد: افتتاح حساب و صدور کارت نقدی، انتقال وجه بین سپرده ها و انتقال وجه بانکی، اعلام مفقودی و مسدودی کارت، صدور اینترنتی کارت هدیه، پرداخت اقساط تسهیلات بانک شهر، مسدود کردن اینترنت بانک و همراه بانک، انتقال وجه ساتنا، انتقال وجه پایا، صدور گواهی تمکن مالی، صورتحساب فارسی و لاتین، صدور ضمانتنامه بانکی و صدور واحدهای سرمایه گذاری آرمان شهر از جمله خدمات دستگاه خودبانک (VTM) بانک شهر است.
وی با اشاره به راه اندازی سه دستگاه‌ صراف الکترونیک بانک شهر برای نخستین مرتبه در کشور گفت: با راه اندازی این دستگاه مسافران خارجی به ویژه در فرودگاه‌ ها، نمایشگاه‌ های بین المللی و مناطق آزاد می توانند دلار و یورو را به ریال تبدیل کنند.
سرپرست منطقه یک بانک شهر افزود: از طریق دستگاه ‌های صراف الکترونیک این امکان وجود دارد تا ارز نهایی به صورت کارت‌ در چارچوب مقررات بانک مرکزی در اختیار مشتریان قرار گیرد.
وی بیان کرد: بانک شهر با هدف افزایش سطح کیفی زندگی، مدرن‌ ترین تجهیزات بانکی را در دسترس شهروندان سراسر کشور و حتی گردشگران خارجی قرار داده است تا در سریع ‌ترین زمان ممکن و به آسانی، خدمات بانکی مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی تصریح کرد: اینترنت بانک شهر برای بهره برداری اشخاص حقیقی و حقوقی طراحی شده و از جمله خدمات قابل ارائه به اشخاص حقیقی دریافت صورتحساب سپرده ها، انتقال وجه درون بانکی، انتقال وجه بین بانکی و انتقال وجه درون بانکی مستمر، مدیریت چک، مدیریت تسهیلات، مدیریت پرداخت،مدیریت کارت و اقساط است.
صبوری گفت: بانک شهر، بانک عامل چهارمین نمایشگاه استانی جنوب کرمان است که با هدف مشارکت در فعالیت فرهنگی در برگزاری این نمایشگاه شرکت کرده است.
وی افزود: این بانک آمادگی مشارکت در بخش های مختلف را دارد و امروز با مشارکت در این نمایشگاه کتاب گامی کوچک در بخش فرهنگی کشور برداشته است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/3029

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.