رییس ستاد انتخابات استان کرمان شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن اشاره به آمار ۵۲ نفری که از ساعت ۸صبح تا ساعت ۱۸امروز اقدام به نام نویسی در حوزه های مختلف این استان کردند  گفت : در حوزه های انتخابیه استان کرمان ۴۱ مرد و ۱۱ زن ثبت نام کرده‌اند شایان ذکر است ثبت‌نام یک مرد نیز هم اکنون از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر در وزارت کشور در حال انجام است که هنوز ثبت‌نام وی قطعی نشده است.

محمدصادق بصیری افزود: امروز در حوزه انتخابیه کرمان و راور ۱۳ مرد و ۵ زن، در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان ۶ مرد و ۲ زن، در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر یک مرد و ۲ زن، در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد یک مرد و در حوزه انتخابیه بم، فهرج، نرماشیر و ریگان ۶ مرد و یک زن برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم نام نویسی کرده‌اند.

بصیری اضافه کرد: برای حوزه انتخابیه شهربابک نیز ۲ مرد، حوزه رفسنجان و انار ۲ مرد و یک زن، حوزه انتخابیه کهنوج، فاریاب، رودبار، قلعه گنج و منوجان ۴ مرد و در حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه ۶ مرد نام نویسی کرده‌اند.

به گفته رییس ستاد انتخابات استان کرمان  با احتساب آمار روزهای گذشته و همچنین قطعی شدن ثبت نام افراد در روز جمعه ، جمع شرکت کنندگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان روز ششم ثبت نام در استان به ۱۸۹ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.