امیر جهانشاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح برای نخستین مرتبه در مجموعه شرکت های تابعه وزارت نیرو توسط روابط عمومی این شرکت و با هدف تکریم ارباب رجوع وحقوق شهروندی و تسریع در خدمات رسانی بهتر به مردم با شعار جهادخدمت در صنعت برق و با اتحاد و همدلی میان مسئولان و مردم انجام می شود.

وی تصریح کرد: با استقرار میز طرح همراه با مردم در محل ادارات خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان مشترکین محدوده شمال استان می توانند از این امکان به عنوان تریبون استفاده نمایند و با درج نظرات، ایده ها، پیشنهادات، شکایات و انتقادات، صدای خود را به مسئولان شرکت برق برسانند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان اظهار داشت: میز طرح همراه با مردم در جهت نزدیک تر کردن ارتباط مردم با مسئولان ایجاد شده تا حداکثر شفافیت در فرایند انجام کارها و اطلاع رسانی خدمات و ارتباط مستمر را با مشترکین و مردم ایجاد نماید.

وی بیان کرد:  طرح همراه با مردم برای الگوبرداری به وزارت نیرو ارائه شده که تا با برنامه ریزی، بتوانیم خط توسعه و تحول و پیشرفت صنعت برق را با مشارکت خود مردم و سرمایه گذاری دولت شاهدباشیم.

جهانشاهی تاکید کرد: با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان فرصت حضوردر این شرکت و طرح مسائل  مردمی را پیدا نمی کنند از طریق این طرح می توان صدای مردم رابه گوش مسئولین صنعت برق رساند.

 وی افزود: از مردم  می خواهیم تا بامشارکت جدی دراین طرح یاریگر توسعه و پیشرفت شبکه  و خدمات رسانی بهتر توزیع برق استان کرمان باشند.

شرکت توزیع برق شمال استان کرمان تامین و ارائه خدمات مشترکان برق هفت شهرستان حوزه شمال کرمان را به عهده دارد و بیش از ۶۳۰ هزار نفر در شمال استان از خدمات این شرکت بهره مند می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.