به گزارش ایرنا، با آغاز مهلت یک هفته ای نام نویسی داوطلبان مجلس یازدهم از ۱۰ آذر، تنور انتخابات داغ شد و در استان کرمان نیز داوطلبان از نخستین ساعات مهلت ثبت نام با مراجعه به فرمانداری حوزه انتخابیه خود، بخت خود را در راه رسیدن به بهارستان می آزمایند.

ثبت نام افراد گمنام و شناخته نشده و مراجعه نکردن شخصیت های سیاسی مشهور و متنفذ از مهمترین نکات سه روز گذشته نام نویسی مجلس شورای اسلامی در استان کرمان محسوب می شود.

حضور همزمان زوج جوان در فرمانداری رفسجان و ثبت نام برای نمایندگی حوزه انتخابیه شهرستان های رفسنجان و انار از حاشیه های روز سوم نام نویسی مجلس دوازدهم بشمار می رفت.

رئیس ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در استان کرمان نیز با بیان اینکه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی این استان هر ۱۵ روز یک بار برگزار و در صورت لزوم جلسات فوق العاده برگزار می‌شود گفت: فضای انتخاباتی در کرمان به صورت کامل رصد و تدابیر لازم برای پیشگری از جرئم انتخاباتی اندیشیده می شود.

یدالله موحد با هشدار به تبلیغات پیش از موعد داوطلبان مجلس تاکید کرد: سلامت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی به عهده قوه قضائیه است. رئیس ستاد انتخابات استان کرمان شمار ثبت نام  داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان را تا پایان روز چهارم ثبت نام ۹۱ نفر اعلام کرد.

 محمدصادق بصیری شامگاه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز چهارشنبه ۱۳ آذر ۳۳ نفر شامل ۲۹ نفر مرد و چهار نفر زن ثبت نام کردند که در مجموع در پایان وقت قانونی روز چهارم ثبت نام، تعداد داوطلبانی که ثبت نام آنها قطعی شد به ۹۱ نفر رسید.

حوزه انتخابیه کرمان و راور هشت نفر، زرند و کوهبنان پنج نفر، سیرجان و بردسیر ۲ نفر، جیرفت و عنبرآباد سه نفر، بم، فهرج، نرماشیر،  ریگان ۲ نفر
، شهربابک چهار نفر، رفسنجان و انار پنج نفر، کهنوج، فاریاب، رودبار جنوب، قلعه گنج، منوجان، بافت، رابر و ارزوئیه ۲ نفر نام نویسی کردند.
 در اولین روز از ثبت نام داوطلبان ۲۰ نفر و در روز دوم ۱۷ نفر برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم نام نویسی کرده بودند.

هیچ یک از نمایندگان فعلی مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی تا پایان روز چهارم ثبت نام نکرده اند،

.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.