جمشید تقی زاده شنبه شب  در نشست شورای ورزش شهرستان رفسنجان در محل فرماندرای بیان کرد: استان کرمان وشهرستان رفسنجان قهرمانان و ورزشکاران بسیاری دارد که از افتخارات کشور هستند، ضمن اینکه رفسنجان سرزمین بزرگمرد و عالم آیت الله هاشمی رفسنجانی است که سردار سازندگی و از شخصیت های برجسته کشور بود.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: مردم احساس می کنند با رفتن آیت الله هاشمی رفسنجانی ضایعه بزرگی را دیدند؛ بسیاری از زیرساخت های کرمان یادگار ایشان است.

وی به وجود ورزشگاه ها و باشگاه های افتخارآفرین کرمان اشاره کرد و افزود:  ما در حوزه ورزش های کاراته، تکواندو  و  ووشو در جایگاهی هستیم که افتخارات بزرگی را به دست آوردیم، در رشته ووشو هرچند که کشور چین می خواست با برگزاری مسابقات، قهرمانی را از آن خود کند اما نتوانست و قهرمانی از آن ما ایرانیان شد.

تقی زاده عنوان کرد: امروز افتخار برای جوانان کشورمان این است که سختی ها را پشت سر می گذاریم تا در المپیک ۲۰۲۰ افتخارات مهمی را به دست آوریم تا این پرچم ایران که می تواند نقش ویژه ای برای جهان و استکبار جهانی ترسیم کند به اهتزاز در آید.

وی با اشاره به اینکه دولت دکتر روحانی قدم های بسیار زیادی را برداشته است گفت: امروز صنعت مس در دولت روحانی طرح های ورزشی را اجرا می کند .

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در حال حاضر  ۱۷ پروژه ورزشی در استان کرمان با اعتبار بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال در دست اقدام است گفت: این طرح ها شامل  ۱۲ سالن ورزشی، یک استخر و۴ زمین چمن فوتبال است و در کنار این ۱۷ پروژه، مجتمع مس نیز پروژه های ورزشی در دست اقدام دارد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.