حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلی امام علی (ع) افزود: با گسترش و توسعه این شبکه، کشور از آنچه که از خارج تحمیل می شود، بی نیاز می شود و ایجاد زیرساخت این شبکه در همه نقاط، نیاز کشور است.

وی با بیان اینکه اطلاعات با حجم و سرعت زیاد در شبکه انتقال داده شود، تصریح کرد: باید با ذائقه مردم، قومیت‌ها و در چارچوب اخلاق در شبکه ملی اطلاعات محتوی تولید شود و در اختیار مردم بگذاریم.

امام جمعه کرمان بیان کرد: بخشی از خدمات را در اختیار مردم بگذاریم و نگذاریم دشمنان بر موج سوار شوند و برای کشور دردسر ایجاد کنند.

وی افزود: حوادث اخیر نشان داد کوه استوار و سد پولادینی در برابر نفوذ و هجمه ها بنام اسلام در کشور وجود دارد که دشمن را نا امید و مردم را هدایت می کند و اسلام به عنوان دین پیشرو تمام نیازها در آن دیده شده و قدرت مدیریت بر انسان و بشر را دارد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: فقیه جامع الشرایط هم اکنون مسئولیت جامعه را به عهده دارد و ولایت فقیه در ۵۰ سال اخیر در میدان مبارزه با استکبار و استعمار همانند کوه ایستاده است.

وی ادامه داد: مشکلات، تحریم، بحران، جنگ، تهدیدها و غیره با رهبری شجاعانه ولایت فقیه خنثی شد و امروز ایران به یک کشور پیشرو در دنیا تبدیل شده است.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: مردم نیز در همه صحنه ها با درایت، صبر و ایثارگری ایستادند و همجمه و فتنه های دشمن را خنثی کردند.

وی با اشاره به گرانی های بعد از طرح سهمیه بندی بنزین تاکید کرد: مسئولان باید در برابر افزایش قیمت ها به فکر مردم باشند تا زندگی مردم زیر فشار نباشد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: امروز مردم ما از صدر اسلام تاکنون نمونه و وظیفه شناس هستند و با وجود تدارک حجم تبلیغات و حرکت ناجوانمردانه، دیدید با چه سرعتی توطئه را خنثی کردند.

وی افزود: از درون مردم، بسیج پا برعرصه وجود گذاشته که یادگار امام راحل (ره) است و این بسیج مستضعفین و مخالف استکبار است و به عنوان نیروی آماده در همه حوادث پشتیبان انقلاب هستند.

وی با تبریک فرا رسیدن روز نیروی دریایی گفت: دریادلان نیروی دریایی یکی از مجموعه های ارزشمند نیروهای مسلح است که ماموریت خود را به بهترین نحو انجام داده و دشمن از این نیروی قدرتمند واهمه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.