به گزارش ایرنا، در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان با عنوان رسالت رسانه در گام دوم، نجمه حسنی در بخش خبر و داود رجبی بهجت در بخش یادداشت موفق به کسب رتبه نخست، دریافت تندیس و لوح تقدیر جشنواره رسانه ای ابوذر کرمان شدند.

همچنین از نجمه حسنی خبرنگار ایرنا در بخش اقدامات تاثیرگذار رسانه ای در حوزه اجتماعی چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر کرمان با گزارش برادران کوتاه قامت و بلند همت کرمانی به دلیل تاثیرگزاری این خبر و پیگیری در راستای واگذاری یک واحد مسکونی و ویلچر برقی، تحت پوشش قرار گرفتن در بهزیستی و سفر داخلی به ۲ برادر کوتاه قامت کرمانی توسط وزیر کشور با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره  تقدیر به عمل آمد.

دبیر چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان گفت: این جشنواره از خرداد سال جاری با انتشار فراخوان ارسال آثار در محورهای اقتصاد مقاومتی، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و غیره کار خود را آغاز کرد که امروز با معرفی و تجلیل از برگزیدگان به کار خود خاتمه می دهد.

مرتضی کارآموزیان با اشاره به استقبال بسیار خوب اهالی رسانه و مطبوعات از جشنواره ابوذر کرمان افزود: ۸۲۶ اثر در مجموع به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که آثار توسط هفت نفر از داوران ممتاز حوزه رسانه کرمان بررسی و انتخاب شدند.

وی بیان کرد: ۹۰ اثر در بخش اقتصاد مقاومتی به دبیرخانه جشنواره رسید که ۱۵ اثر برتر انتخاب و از صاحبان آنها تجلیل به عمل آمد.

دبیر چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان تصریح کرد: آثار منتخب چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان، به مرحله ملی که دهه فجر امسال در تهران برگزار می شود، راه پیدا کردند.

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان با عنوان رسالت رسانه در گام دوم انقلاب، امروز (دوشنبه) با حضور سردار پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه و مطبوعات استان کرمان در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.