محمدصادق بصیری روز یکشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان به اهمیت اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی در حوزه عملکرد دستگاه‌های اجرایی و حاکمیت اشاره کرد و افزود: تمام دغدغه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی در جریان ناآرامی‌های اخیر، برگرداندن آرامش به کشور بود.
وی بیان داشت: تصمیمی که سران سه قوه در سهمیه‌بندی بنزین انجام دادند، به نفع کشور و مصالح مردم بود و دولت نیز به وعده خود در پرداخت بسته حمایتی جدید به ۱۸ میلیون خانوار عمل کرده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عنوان کرد: بار اصلی کنترل امنیت در جریان‌های اخیر بر دوش دولت بود و اکنون فضای عمومی کشور به روال طبیعی خود بازگشته است.
بصیری گفت: شورای اطلاع‌رسانی با جمع‌بندی و تبادل نظر اشخاص حقیقی و حقوقی عضو که از مجموعه‌های مختلف و مرتبط با حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی هستند، محورها و اولویت‌های کاری طی سال مشخص می‌کند.  
وی هماهنگی اخبار، کامل و جامع بودن، مرجعیت اخبار و صحت و دقت در امر اطلاع‌رسانی از سوی دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: دولت و رسانه‌های ما مردمی هستند و همه می‌توانند به کمک یکدیگر بپردازند.
محمد علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز به عنوان دبیر شورای اطلاع‌رسانی به وظایف پانزده‌گانه این شورا پرداخت و گفت: به تشخیص شورا، کمیته‌های تخصصی با حضور افراد مسئول تشکیل خواهند شد.
در ادامه این نشست، پیش‌نویس برنامه شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان از سوی مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی ارائه شد.

 نشست شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان امروز سوم آذر ماه به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و با حضور سایر اعضا برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.