محمد امین ناجی روز دوشنبه در حاشیه نشست صمیمی با مدیران فرهنگی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تأکید بر اینکه دانشگاه پیام نور به دنبال افزایش کمی و کیفی  جشنواره قرآن و عترت در  سال آینده است افزود: افزایش تعداد کانون‌های قرآن و عترت برای گسترش فرهنگ و اقامه قرآن کریم در دانشگاه ها امری ضروری است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور تفاهم‌نامه‌ای در قالب کارآفرینی با معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری در راستای حمایت از اشتغال و کارآفرینی منعقد کرده است گفت: در این راستا مدیران کل توسعه روستایی استانداری‌ها نیز مشارکت دارند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در این تفاهم نامه آموزش کارآفرینان را در برعهده دارد، بیان داشت: کارآفرینان طرح های  اجرایی خود را ارائه می کند و بعد دوره های آموزشی متناسب با طرح آنها از سوی دانشگاه ارائه می شود.

ناجی افزود: کارآفرینانی که گواهینامه دوره آموزشی را دریافت می کنند؛ می‌توانند از تسهیلات توسعه روستایی برخوردار شوند و دولت و معاونت روستایی از آن طرح حمایت می کند.

وی با بیان اینکه همه دانشجویان پیام نور و فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‌ها می توانند از این طرح استفاده کنند تصریح کرد: این طرح در هفت استان کشور به صورت پایلوت اجرایی شده و در استان کرمان در حوزه گلیم و فرش اجرایی می شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور با اشاره به پرشوربودن و افزایش حداکثری مشارکت در انتخابات گفت: مدیران فرهنگی باید به این موضوع توجه داشته باشند؛ تریبون دانشگاه باید در اختیار همه گروه های انتخاباتی قرار گیرد نه افراد خاص.

وی از میزبانی دانشگاه پیام نور در  بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن و عترت خبرداد و افزود: این رویداد مهم مشارکت همه مدیران فرهنگی و دانشجویان دانشگاه های پیام نور را می طلبد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.