محمدامین نخعی  در مراسم راهپیمایی روز ۱۳آبان شهرستان بردسیر افزود: ایران دیگر آن ایران دهه ۶۰ نیست که نوپا و آسیب پذیر باشد. بلکه ایران امروز یکی از باصلابت ترین قدرتهای منطقه و جهان است که توطئه های مختلف دشمنان قادر به آسیب رساندن به آن نیستند.

دادستان بردسیر پیرامون سفارتخانه های آمریکا در نقاط مختلف دنیا گفت: آمریکا  هر سفیر خود را استاندار آن کشور و کنسولگری اش را استانداری آمریکایی در آنجا می داند و خواهان دست اندازی به منابع تمام دنیاست. آنها می گویند کل دنیا مال ماست.

وی ادامه داد: در سال ۵۸ که رویداد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام صورت گرفت امام راحل ضمن تایید این حرکت انقلابی فرمودند: انقلاب دوم صورت گرفته است.

نخعی افزود: سالها طول کشید تا دانشجویان اسناد جاسوسی را بازسازی کنند و امروز آنها در ۸۰ مجلد بصورت کتاب به چاپ رسیده است.

وی افزود: آنهایی که دشمن را نمی شناسند بدانند یک روز شورای نگهبان را زیر سوال بردن و فردا قوه و نهاد دیگری را، جز لطمه زدن به انسجام ملی و عمومی حاصل دیگری ندارد. ما باید استقلالمان را حفظ کنیم و با اعمال مدیریت صحیح کشور را اداره کنیم نه اینکه هرجا خراب شد آنرا به گردن استکبار بیندازیم.

نخعی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات باید سالم برگزار شود و مردم آزادانه نماینده خود را انتخاب کنند.

وی گفت : دستگاه قضایی با کسانی که تخلف کنند و با رفتارهای ناموزون و نقص مقررات احساسات مردم را برانگیزند و دشمن را به صحنه بیاورند با قاطعیت برخورد می کند.  

راهپیمایی روز سیزده آبان در بردسیر با حضور دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، بازاریان، کارکنان دستگاههای مختلف دولتی و اجرایی و اقشار مختلف مردم باشکوه برگزار شد.
بردسیر در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.